Peminat Tomyam

January 22, 2009

mY L0vEly sIBLinGs^^

Assalamualaikum..
hyee hye........

kali ni ceq nak cita sal adik beradik ceq lakk... hehehe ceq da 5bradik ja smuanya...ceq anak ke3...huhuhu dok tengah la... tp xpulak dipanggil kak ngah... panggil kak chik @ achik.. heheh
sbb aku kecik kottt wakakka kecik mendelaa...besaq genuak dah nihhh..
wahahaha....

far away...best n lucky 4 me 2 have my older sis, my older bro, my younger bro n sis.. i love themm soo muchh... bcoz kami sejak kecik smpai la ni... hadapi suka duka bersama2...
kalau bergadoh pown da rasionalnya... org cakap aku bertuah...
sal apa?? sal aku dok tengah..dapat merasa semuanya...
aku ada kak,abg,adik lelaki,n adik perempuan...

soo,aku rasa ada semuanya... untungnyaaa aku...hik3 =) Alhamdulillah...aku syukur apa y aku ada... ermm kami ni lahir selang seling jantina...anak sulung along aku laa...(Khairiah )..along skang stdy kat UUM,sintok, Kedah..now in 2nd year..she stdying in Business courses.. maybe one day... aku nak jadik business partner ngan dia... insyaAllah la..
The 2nd one is my bro..(Mohamad Khairi)..aku juz panggil abangku 2 ayie ja.. Dia skang keja...n dia nsem banget dong...ekekek.. dah2 xleh cite panjang2 sal nnti y gurl terpikat lak kat abangku 2... dia lak dh ada buah pisang..eh eh buah hati da...
hehehhe... jangan marah haa....lalalala

ok...nak citer sal adik2 lak..adik2 hnya ada 2orang ja.. tp rasa cam ada 10orang..wahah
masyaAllah....buas nak mmpuihh.. (kata orang kedah).. adek boy ka gurl ka dua2 notty..
adesss.. but so sweet.. ilove them soo muchh bcoz they make me happy in anyway.. in any time.. anything.. kdag2 sbb depa nkal sgat..aku hot laa gak...ekekek.. y ke-4 nih..my bro...(Khairulnizam)..dis yer dia form2.. skul kat SMK Jitra.. aku panggil dia erul ja.. tp dia bhsakan dri adek..hehehe besalah..dh bisa membahasakan dri adek.. sbb nak tunggu dapat adek y bongsu 2..8tahun punya lamanya... soo..layan jela... dia ni bijak taw...n kadang2 loyar tayar buruk da... wahahaha... masa UPSR dapat 5A....coiittt leh celen kak chik nohh.. aku yang cabar dia..tengok2 dia mmng leh kalahkan aku... anyway sebagai akak yang bertamadun..aku bangga sangat2..huhuhu

yang last lak my sis (Khairunnuha)...wahhh mmng cerdik dak nihh.. pndai bercakap...pandai nyanyi..pandai menari....pandai ajuk...wahaahh tp notty giler2 maa... heheeh but she's soo cutee...^^

kalau readers persan laa.. nama kami semuanya bermula ngan 'Khair' kan?? ehhehe kalau perasan laa... soo unique... 'Khair' in arabic shows d meaning of kind = baik. so...makna nama kami membawa maksud KELEBIHAN atau KEBAIKAN.. hehhe
baik ka??ekekeke..

Hosted by RockYouPhotos.com

No comments: