Peminat Tomyam

September 12, 2009

Adakah Masanya Dah Sampai?


2 malam yang lalu..
aku bermimpi..
mimpi yang xpenah terbayang olehku..
aku bermimpi aku sedang sakaratulmaut..
masyaAllah..
adakah masaku telah smpai?

ya Allah..
aku belum bersedia..
aku bersyukur sehingga saat ini aku masih bernafas..
aku bersyukur sebab aku de kesempatan
utk menebus dosa2 yang lalu..

jika mimpi i2 adalah petanda..
aku akan rancang persediaan ke alam itu..
jika itu hanyalah mainan bawah sedarku..
aku tetap akan rancang persediaan..
kerana sebagai manusia..
aku tidak tahu apa y sebenarnya...

dan..
semalam jgak..
aku dgr semuanya berita2 y buruk
kawan aku excident.. kawan kepada kawanku ninggal dunia..
jadi bilakah giliran aku??

ya Allah..
.secara tulus dan ikhlas..
aku belum bersedia menyahut pangilanMu..
ya Allah berikanlah aku waktu utk aku mendapat manfaat dari amalanku..

dalam Ramadhan kali ini..
izinkan aku menebus dosa2 yang lalu...
wallahua'lam...

Yang Mengharap..
Naniey


No comments: