Peminat Tomyam

July 15, 2010

Langkah yang Satu

Salam...menuju puncak..membilang cahaya...(betoika aku nyanyi nie..).huhu..lama xmenghupdate blog..agak usang..dan bersarang lelabah dh..haisy...kepada bloggers yang setia menghupdate blog anda..selamat berblog...

kini ku dah masuk 3rd year di alam barzah..eh eh..alam ijazah..heehee
terasa gentar seluruh jiwa mengharungi arus perjuangan yang semakin rancak..
sebab apa ...
sebab THESIS...

3rd year adalah masa untuk memerah otak dan keringat siapkan thesis..
mampukah aku?
yes..aku mampu..aku boleh..cewahh..semangat lak..huhu..
memang aku semangat..tapi...

smpai la ni..aku masih dok pkiaq pasai tajuk thesis..
adoii..nak wat ttg apa nie..
help..help..
otak dh kering idea,..
akibat 2bulan 10 hari di rumah..
menghabiskan beras dan membina lemak...
huhuhu...

any idea???

2 comments:

Cikgu Yang said...

Salam!! Belajar smart tentu mendapat kejayaan cemerlang. congrats.

Kedahgurl ~ Terima Kasih Girl, semoga mencapai kejayaan cemerlang... saya tumpang gembira.

CikTomyam said...

salam..cikgu..terima kasih bebanyak...cikgu pun sama..semoga terus gemilang dan terbilang=)